onsdag den 1. februar 2012

Pink monday

Jeg har begået et par lange fingerløse vanter eller pulsvarmere om  man vil. De hører sammen med tørklædet var sidste indlæg og er også til min svigerinde. De er en kende for stramme til mig, så de bør passe.

Meget hurtigt og hyggeligt projekt - ikke kedeligt men heller ikke særlig kompliceret. Og så er det altid rart med et lille hurtigt projekt ved siden af de større. Jeg er netop begyndt på Annette Danielsens Hvirvelstrøm, og selvom jeg synes det er strikketøj med en bred rib og passende antal masker på pinden, så varer det nok alligevel en rum tid, før der for alvor er noget at vise frem derfra.





Fakta:
Opskrift: Blue Monday af Sarah Wolf
Garn: Malabrigo Worsted, fv pink frost
Pinde: 4.5 mm - brugt magicloop

2 kommentarer:

  1. hvor hyggeligt.. sådan et par havde jeg da jeg var ung :) min bedstemor strikkede dem til mig :)

    SvarSlet
  2. De ser skønne ud :-) Dejligt at de er så langt op af armen!

    SvarSlet